Za potrebe implementacije projekta “Otvorena kapija” u okviru programa EuropeAid/138126/IH/ACT/RS, Delegacije Evropske komisije u Republici Srbiji, “Društvo za razvoj kreativnosti” objavljuje poziv za sledeće pozicije na projektu:
I
POZIV ZA angažovanje
KOORDINATORA/KE PROJEKTA “OTVORENA KAPIJA”
Status: Pola radnog vremena
Odgovornost: Projektnom menadžeru
Rukovodeća odgovornost: Angažovan na projektu na određeno vreme, do kraja projekta (jun 2017. – jun 2019. godine).
Kratak opis posla: Razvoj, upravljanje i realizacija aktivnosti radi ostvarivanja ciljeva Projekta
Opis glavnih aktivnosti:
Stalne obaveze/odgovornosti:
-
Učestvovanje u razvoju strategije u cilju uspešne realizacije projekta
-
Osmišljavanje razvoja projektnih aktivnosti u saradnji sa nadređenima i angažovanim saradnicima
-
Identifikovanje, uspostavljanje i održavanje kontakata sa pojedincima, grupama, organizacijama, institucijama i organima vlasti, koje su od posebnog značaja za realizaciju projekta “Otvorena kapija”
-
Obavlja ostale poslove po nalogu Projekt Menadžera
Planiranje i rad na projektu
-
U saradnji sa ostalim članovima projektog tima kreira detaljan radni plan koji identifikuje i logički nadovezuje potrebne aktivnosti da bi se uspešno realizovao projekat
-
Utvrđuje resurse (vreme, novac, oprema, itd) potrebne da bi se realizovao projekat
-
U saradnji sa ostalim članovima projektog tima razvija plan realizacije projekta kojim se uspešno raspoređuju resursi na odgovarajuće aktivnosti
-
Analizira raspored aktivnosti sa Projekt Menadžerom, Direktorom GC “Jelenca”, i ostalim stručnim saradnicima angažovanim na projektu kao i ostalim osobljem na koje utiču projektne aktivnosti; revidira raspored ukoliko je to potrebno
-
Učestvuje u određivanju ciljeva i mera na osnovu kojih će se procenjivati uspešnost realizovanog projekta
Upravlja osobljem u okviru programa
-
Učestvuje u rukovođenju rada osoblja u saradnji sa članovima projektog tima pre svega Projekt Menadžerom
-
Osigurava da se lični podaci angažovanih osoba na projektu čuvaju i održavaju na propisani i poverljiv način
-
Osigurava da osobe angažovane na projektu budu na odgovarajući način i pravovremeno upućene u projektne aktivnosti i posao na projektu i prati njihov rad
Realizuje projekat
-
Izvršava projektne aktivnosti u skladu sa projektnim planom
-
U saradnji sa Projekt Menadžerom i ostalim saradnicima razvija formulare, obrasce, baze podataka i sistem za beleženje projektnih aktivnosti
-
Postavlja sistem arhiviranja/čuvanja projektne dokumentacije
-
Nadgleda napredak projekta i sprovodi usklađivanja, po potrebi, kako bi se obezbedila uspešna realizacija projekta
-
Uspostavlja plan i raspored komunikacije, u saradnji sa Projekt Menadžerkom, da bi sve zainteresovane strane bile redovno informisane o napretku u okviru projekta (eksterne i interne zainteresovane strane)
-
Redovno analizira posao koji programski tim obavlja da bi se osigurali visoki standardi u realizaciji projektnih aktivnosti
Kontroliše realizaciju projekata
-
Pomaže Projekt Menadžeru u pisanju izveštaja o realizaciji projekta
-
Učestvuje u planiranju i upravljanju trošenja planiranih sredstva u okviru projekta u skladu sa uspostavljenim knjigovodstvenim politikama i procedurama(u saradnji sa Direktorom GC “Jelenca”, Projekt Menadžerom i Finansijskim Menadžerom
Ocenjuje uspešnost projekata
-
Osigurava da su aktivnosti i usluge planirane projektom realizovane na vreme, u skladu sa planom aktivnosti i planiranim budžetom kao i sa uspostavljenim standardima.
Potrebna znanja, veštine i iskustvo:
-
Visoka stručna sprema (iskustvo može zameniti diplomu)
-
Iskustvo rada i znanje o OCD sektoru
-
Poznavanje i informisanost o društveno-ekonomskom i političkom kontekstu u Srbiji i regionu, sa posebnim osvrtom na oblast politike socijalne zaštite
-
Sposobnost strateškog i analitičkog načina razmišljanja
-
Dobre komunikacione i interpersonalne veštine
-
Poznavanje rada na računaru (MS Office paket – word, excell, power point; internet; e-mail)
-
Poznavanje administrativnih i finansijskih procedura
-
Timski duh, visok nivo organizacionih i administrativnih znanja i veština, uključujući fleksibilnost, preciznost i mogućnost rada pod pritiskom rokova
Prijava treba da uključi CV i reference.
Prijavu poslati poštom ili doneti lično na adresu:
Društvo za razvoj kreativnosti, ul. Majora Tepića bb, lok.30 18220 Aleksinac do 31. maja 2017. godine, sa naznakom: Prijava za poziciju Koordinatora/ke u projektu “Otvorena kapija”.
Sa zainteresovanim kandidatima/kinjama, obavićemo razgovor, 01. i 02. Juna, u kancelariji Društva na iznad naznačenoj adresi. Za sve ostale informacije možete se obratiti na telefon: 018/802 004 (mob. 060/719 12 19) u terminima od 08:00 do 16:00 časova.
II
POZIV ZA angažovanje
FINANSIJSKOG MENADŽERA PROJEKTA “OTVORENA KAPIJA”
Status: Pola radnog vremena
Odgovornost: Nadređenima – Projektnom menadžeru i Projekt Koordinatoru
Rukovodeća odgovornost: Angažovan/a na finansijskim poslovima projekta na određeno vreme, do kraja projekta (jun 2017 – jun 2019. godine).
Kratak opis posla: Upravljanje finansijama
Opis glavnih aktivnosti:
Stalne obaveze/odgovornosti:
-
Učestvovanje u razvoju finansijske strategije trošenja sredstava u cilju uspešne realizacije projekta u saradnji sa Projekt Menadžerom I Project Koordinatorom
-
Osmišljavanje i korišćenje već razvijenih finansijskih programa za praćenje izveštavanje u saradnji sa nadređenima za realizaciju projekta “Otvorena kapija”
-
Finansijsko praćenje projekta
-
Saradnja sa rukovodećim kadrovima u GC “Jelencu” i donatorima u cilju usklađivanja procedura sa ostalim procedurama Ministarstva finansija i PRAG-a
-
redovno obavljanje nadzora, praćenje i evidentiranje troškova u skladu sa planiranim budžetom i zakonskim i drugim propisima na nacionalnom nivou
-
obavljanje i evidentiranje svih finansijskih transakcija
-
izrada neophodnih finansijskih izvještaja o realizaciji projekata (specifikacija projekta na internom nivou)
-
Predviđanje troškova i praćenje lividnosti
-
Ostala nepredviđene obaveze koje se mogu javiti u toku realizacije projekta.
Potrebna znanja, veštine i iskustvo:
-
Visoka stručna sprema (iskustvo može zameniti diploma)
-
odgovarajuće iskustvo u radu na istim ili sličnim poslovima
-
organizaciona sposobnost i sistematičnost
-
Sposobnost strateškog i analitičkog načina razmišljanja
-
Dobre komunikacione i interpersonalne veštine
-
Poznavanje rada na računaru (MS Office paket – word, excel – obavezno, internet)
-
Poznavanje administrativnih i finansijskih procedura
-
Sposobnost rada pod pritiskom
-
Sposobnost rada u timu
Prijava treba da uključi CV i reference.
Prijavu poslati poštom ili doneti lično na adresu:
Društvo za razvoj kreativnosti, ul. Majora Tepića bb, lok.30 18220 Aleksinac do 31. maja 2017. godine, sa naznakom: Prijava za poziciju Finansijskog menadžera projekta “Otvorena kapija”.
Sa zainteresovanim kandidatima/kinjama, obavićemo razgovor, 01. i 02. Juna, u kancelariji Društva na iznad naznačenoj adresi. Za sve ostale informacije možete se obratiti na telefon: 018/802 004 (mob. 060/719 12 19) u terminima od 08:00 do 16:00 časova.
Prednost imaju osobe s iskustvom u radu nevladinih organizacija i(ili) na projektima finansiranim iz inostranih donatorskih izvora